aybarssyigit adetime 5 gün kala öğrendim iki çoçuğumda da kıpkırmızı 2 çizgi ile bence yapın beklemenin bi anlamı yok varsa her türlü verir 5 gün geçikmeye ben bu seferkinde adet olucam sandım 6. Haftam da ancak hafifledi bel karın ağrılarım 6 hafta adet sancısı çektim valla 🤗