Bebee aybarssyigit Sağlıkla gelsin inşallah darısı benim başıma olsun bende 2. Bebeği istiyorum Allahım nasip etsin 🥰🫶
aybarssyigit Novamom_ ah insallah genelde hep 4 5. Aydan sonra oyun oynamaya başlıyorlar biraz daha rahat olur diyorlar bakalim Allah kolaylık versin bize ❤️🥲😍
aybarssyigit biranne_197 ay aile hekimim tam tetkik isterken beta hcg istemeyi unutmuş 😅😅 sabah tekrar kan verdim e nabizda bekliyorum hala