Deletedmom2987 onlarda aynısını söylediler bebeğinizin kaç günlük olduğu yazıyorsa yani yenidoğan olduğu belliyse oda parası hariç yapılan tüm işlemlerin ücreti iade olur dedi sskya başvuru yapmalısınız dedi . 50 küsüre zaten doğum yaptık 37 de bu yani şaka gibi eşimde boşver diyo bu paralar kolay kazanılmıyor ki günah