alpaslanmom_ oğlum erken doğduğunda özel hastaneye yoğumbakıma sevk oldu, 4. gün beni de yanına aldılar anne bebek uyum odası diye oda açtılar, eğer oğlumu odaya çıkarmasalardı para ödemeyecektik ama özel oda açtıkları için ücret çıkardılar biz araya tanıdık sokup para ödemedik aldıkları para normal yani ,haksızlık yok herşeyi de kalem kalem yazıyorlar maalesef.