Bence parayı almak için Bi başvuru felan yapın
İlk 28 gün alınmaz
Hatta benim kızımda sarılık olmuştu, tabi ben yatırmak istemedim ama doktor bana şey demişti, yenidoğan olduğu için ücret alınmayacak felan
Ben ücretinde değilim, sadece yatırmak istemiyorum için el vermiyor deyip istemedim. Tabi sonradan pişman oldum o ayrı da, lohusa kafası işte istememiştim.
Her neyse doktor bana öyle dedikten sonra, eşimde hiç bişey de mi almıyorsunuz dedi, hayır eğer 28 gün içinde ücret alınırsa şikayet oluşuyor veya sonradan hastaneye başvuru yapılıp ücret isteniyor, biz baştan almıyoruz öyle durumda kalmamak için demişti