Bebegim şuan 14 günlük geçen hafta 5 günlükken sarılık yüzünden bizde hastaneye yattık özel odada tedavi alırsak gecelik 30 bin₺ ücreti vardı sadece oda, yoğun bakım tercih edersek yenidoğan oldugu için ücretsiz oldugunj söylediler
Bence sizden ücret alabilmek için çeşitli bahanelerle odaya alınmışsınız gibi geldi bana