Benim kızım 5 yaşında ama bir odası yok şuan. Kardeşi olacak nasip olursa artık bir odaya ihtiyaç var salonu böleceğiz. Babanesiyle aynı odaya koyuyorum yine geri geliyor. Evdeyken hep böyle ve aşırı deli yatıyor üç kişi sığamıyoruz. Odası olunca ne yapacak bilmşyorum. Eşim olmasa kızımla yatarım sorun değil sığarız ama olmuyor işte 😅