Sema345 mayısta 5 yaşına girecek kızım var ve oda kendi odasında yatarken önceden öyle düşünmüyordum ama son 1 aydır aynı sizin hislerinizdeyim yaa…deprem gibi değil ama kendi başına yatınca ne hissediyor ki,korkuyor mu ki (korksa dile getirir) ,ben onun yerinde olsam anne babamı isterdim heralde yanımda diye düşünmeden edemiyorum 🥲 yanımda bazen yatırıyorum eşim iş gereği çalıştığı şirkette kalmak zorunda,kızımla yatınca huzurun alası oluyor,ama alışmaması lazım diye bazen yatırmıyorum…