Ay yalnız olmadığıma o kadar sevindim ki😊 benimde 5 yaşında bi oğlum var . 3 ay önce de kızım Dünyaya geldi✨️ eve geldik kızım eşim ben yatakta yattık ama hiç rahat değildik daha sonra oğlum da bu durumu dile getirdi anne siz kardeşimle beraber yatıyorsunuz ben odamda yatıyorum ve üzülüyorum diye ve zaten vicdan azabı çekiyorum bu 2 ye katlandı. 3 aydır eşim oğlumun odasındaki koltukta uyuyor bizde kızımla yatak odasında rahat rahat yatıyoruz 🌸 benim eşim vardiyalı çalışıyor o yüzden eşim evde yokken annem gelip oğlumun odasında yatıyor yada kimse yoksa oğlumu da yanıma alıyorum . Bende bununla alakalı bir post açmıştım ve çoğu kişi yaptığımın yanlış olduğunu söylemişti içim rahatladı şuan 🙏