Ne yapacakmışsın elini ayağını bağlayıp koltukta oturtacak mısın gündüz gündüz şikayet mi edilir ya. Çocuk gece de edilmez bence de gündüze hiç anlam veremedim. Bizim üstte de var 2 tane evde scooter bile sürüyor yani napabilirim dışarısı kar buz evde de stres atamicaksa ne yapacak çocuk. Benim çocuklar da aşağıya ses yapıyordur onlar da 1 kere bile kapımızı çalmadılar. Ses istemeyen izole etsin kendini