O1Anne benim oğlum 23 aylık sesi de çıkmaz hiç müzik açarım dans eder birde arada bir saklambaç oynarken koşarken geçen aradı çocuk dans ediyor tepemde zıplıyorlar demiş. Dedim 2 yaşında 15 kilo bir çocuk dans ediyor napmamı bekliyor bütün gün elinde tablet telefon otursun mu falan kadın gerekirse bağlasın ben kimsenin sesini çekemem çocuk mocuk banane doğurmasaydı demiş. Yönetici de bana sürekli idare et diyo dikkat ederim kusura bakma falan bende kadına dedim sen doğur bağla benim çocuğuma karışma varsa şikayetin ev sahibini ara çıkarsın dedim. Keşke çıkarsa biz çıkamıyoruz sözleşme devam ettiği için. İlk günden beri kadın arayıp duruyor. Bıktırdı beni. Eşim yok evde bir ben bir çocuk ve devamlı annemlere gidip kalıyorum ona rağmen eve geldiğimi gördüğü gibi yöneticiyi arıyo