hayalperest2310 cileklitursu oğlum 4 aylık olur o zaman deneyeceğim tutamazsam yerim diye düşünüyorum 🤔
cileklitursu hayalperest2310 ramazan araya giirmeden bir gün deneyin bakalım nasıl olacak tutabilecek misiniz
cnhavva cileklitursu ben tutmayi dusunuyorum sonradan tutmak daha zor oluyo ek gıda da aliyo bebegim gece geç yerim zaten 6 30 a doğru okunuyo ezan çok geç değil yine de denerim gidişata göre ilerlerim
cileklitursu cnhavva hayırlısı olsun benim bebeğim de ek gıda alıyor ama işte 6.5 aylık yediği çok az
masal_ece cileklitursu Evet Allah’ın izniyle tutmayı düşünüyorum o zaman bebeğim 5 aylık olmuş olacak arada ek gıda vermeyi düşünüyorum Allah yardımcımız olsun
ruveyda_34 cileklitursu o zaman tutmayin kendinizi zorlamayin size mecbur tutucaksiniz diye kimse demiyor sonrasinda tutarsiniz🥰
hayalperest2310 cileklitursu aslında tutarım da sütüm etkilenir mi bilmiyorum kızım 9 aylıkken tutmuştum
cnhavva cileklitursu benim ki 9 aylik oldu o yüzden idare edebilirim diye düşünüyorum aç kalır ben zorlanirim diyorsan sonra tutarsın
GirayinAslisi cileklitursu yani bebisiniz baya minik ne kendinizi zorlamaya ne sutunuzu etkilemeye gerek yok Rabbim de musade etmis. Nasipse musaitlik olunca ilk firsatta kazalarinizi tutarsiniz yine de kendinizi en iyi siz bilirsiniz
annelife cileklitursu bebeğin ayına bağlı, ilk ramazanda bebeğim sadece sütle besleniyordu. Sütüm azalmasın diye tutmadım ama bir yaşını geçmiş anneler bence tutabilir gibi geliyor ama tabi herkes kendi düzenine göre karar vermeli
Duyulurum cileklitursu artık emzirmiyorum ama iki çocuğumda da emzirirken tutmuştum, bir zorluk yaşamadim. Ama ikisi de 6 aydan büyüktü