cileklitursu bende öyle düşünüyorum geçen yıl hamile olduğumu bilmeden 30 tane kaza orucumu tutmuştum üstüne ramazan ı da tutmuştum şimdi emziriyorum nasıl olur bilmiyorum dediğim gibi deneyeceğim en azından bir gün tutup bir yerim diye düşünüyorum yoksa kazaları tutmakta çok zorlanıyorum