kendin Deletedmom2987 saç kurutma makinesini çıkar sıcak olan tarafa getir montun içine koy mont kenti güzelir
kendin Deletedmom2987 fön makinesini atın montun içine koyun böyle elinize küçük bir sopa alın böyle yastık vurmuş gibi yapın bak şişiyor yine içindekiler düzeliyor
yagizmomyy25 Deletedmom2987 canım ben 40 derecede yıkıyorum çok kirliyse, çok kirli değilse 30 derece ama sıktırma çok önemli 600 devirde sıktır
Deletedmom2987 yagizmomyy25 kirli değil ter kokusu var sadece yıkattım ama topaklandı gene, yukarıda arkadaş yazmış fönü denicem
Orenda_ Deletedmom2987 30 derece ile düşük devirde yıkanmalı,LC nin montları trençkotları falan artık iyi değil bence,bir kaç giyimde içindeki astar koldan dışarı çıkıyor ve kötü bir görüntü oluyor sinir oluyorum o duruma
Deletedmom2987 Orenda_ ay sorma ya önceden lc waikiki giyen maymun poşeti olan havalı oluyordu 😂 şimdi alelade pazar malı gibi malları var, hatta pazar malları bunlardan daha kalitelidir.
1Dost Deletedmom2987 montum elyaf diye içerde toplanma olabilir dediler hatta kuru temizlemeye gittim oda garanti veremedi. bende 30 derede düşük sıkmada yıkadım, ara ara silkeledim elyaflar yapışmasın diye iki kez yıkamama rağmen bişey olmadı.
mnkanne1 Deletedmom2987 şişme montlardan benim de var ben kısa programda 30 veya 40 derece 800 devirde yıkıyorum şimdiye kadar bir sorun yaşamadım oğlumun şişme montunu da o şekilde yıkıyorum onda da bir sorun yaşamadık
nnoktaa Deletedmom2987 taaam o zaman al eline bi sopa soba başında kuruttuktan sonra sopaynan döv montu.