Önemli olan kuruması. Eğer çamaşırlığa asacaksanız aşağı doğru değil de, yayarak bırakmanız. Hep yıkarım hiçte sorun yaşamadım. Kısa programda düşük ısıda sıkma dereceside düşük olsun . Çıkarınca da çamaşırlığın üstüne serin. Eğer aşağı doğru asarsanız suların süzğlmesiyle beraber içindekilerde topaklanır zaten. Elinizlede birazcık düzeltin öyle kurusun