Biz de 2 ay 3 haftalıkken yaptırdık. Doktor karton bardak koymayın, bezin pipiye değmesini istiyoruz dedi. Pipinin denk geldiği kısma önce vazelin sürdük, sonra yarım parmak uzunluğunda bacoderm ile yine aynı miktar anestol karıştırıp vazelinin üstüne sürdük. Kremli kısım pipinin üstüne gelecek şekilde kapattık. Salı günü sünnet olmuştu, Cumartesi günü akşamına kadar her bez açtığımızda bunu tekrarladık. Cumartesi de banyoyu yaptırıp kremleri bıraktık. Yalnız doktor dedi ki Cumartesi’ye kadar pipiye kaka gelirse ılık su ile yıkayabilirsiniz dedi ama kaka gelmediği için hiç yıkamadık.