nevo37 biz 14 aylıkken yaptırdık 3 ay oldu iki gün sonra gittik pansumanı çıkardılar doktorun verdiği kremi kullandım günde 3 defa verdiği kremi sürdüm tabiki ağladığı cok oldu ,sunnet kilidu almıştık biz onu giydirdim hic temas etmiyodu vücuduna rahatsız olmuyodu 3-4 gün çişini yaparken yanma olduğu için ağladı şimdi dikiş izledi bile belli değil cok şükür ayakta gezdiği için cok çabuk iyileşti