nevo37 1 hafta bardak koyun diyorlar, bende İstanbul Pendik devlette yaptırmıştım, karton bardak bence çok önemli, kaka bulaşıp ta enfeksiyon olan çok kişi gördüm burda ben. 2 aylıktı bende yaptırdığım da. 1 hafta boyunca karton bardak koyun demişti, bardakla beraber antibiyotikli bir krem vermişti bize, elin değmeden pipinin dikişli yerlerine kremi dokundurup bardak kapatıp bezledik. Bardağı 1 haftadan sonra çıkarınca beze falan yapışmıyor korkma, iyileşmiş oluyor. Kremi kullanmaya devam ettik. 1 ay kadar aralıklı aralıklı kullandım diyebilirim. Güzel toparlasın diye oda. Yoksa doktor bana kullan demedi yani. Bardak bıraktıktan sonra 1 hafta da oturtma banyosu yapman gerekiyor. İstersen komple küvetinin içine sok banyo yaptırır gibi istersen sadece belden, sana kalmış. 5-10 dk arası normal duş aldırdığın su derecesinde durması gerekiyor. Bu kadar, geçmiş olsun 💐