ezgicnts lütfen yanlış anlamayın ama çok yanlış yapıyorsunuz. Çocuk büyüyünce niye konuşmuyor niye arkadaşlarıyla oynamıyor vs diye bir sürü sorun ile karşılaşırsınız. 4,5 aylık bebek ne ki ekrana bakıp izlesin. O kadar küçük ki onun o minik gözlerine yazık. Beyni her şeyi kapma, duyma, öğrenme zamanında tv açarak ev işi yapıyorsunuz. Sonra çocuk niye Allah korusun otizm oldu, ee olmasın mı? Benim oğlum hiç uslu değildi, ağlar, gaz sıkıntısı, huzursuz bir bebekti. Yemek mi yapamadım kalsın önemli değildi, evi temizleyemedim mi bok götürsün önemli değildi. Bebeğimin sağlığından daha mı önemliydi. Akşam eşim gelince her işi hallediyordum. Öyle kanguru da duran bir bebek te olmadı maalesef. Oyun halısı vardı müzikli. Kafasının üzerinde yattığı yatağında dönencesi vardı, time time egzersizleri vardı, çok şey vardı yaptıracak yani. Yapmıyor muydu? Oynamak istemiyor muydu? Yağmur kar olmadığı sürece hep dışarı çıkardık. Temiz hava alır eve gelirdik. Vallahi yazık bacım yapma, ileri de önüne hiç geçemezsin🌹