Ayyy ne kadar çok vicdan azabı çektirmişsiniz anneye ya ben hiç açmadım cart curt saatlerce önüne koyduğu mu var 5 10 dkdan ne olacak ya her yerde ekran var siz izlerken bile bebekler ekrana maruz kalıyor onu napıcaksınız bir anneyi yetersiz hissettirmeseniz hiç canını sıkma bence bazen mecbur kalıp bende açıyorum 1 yaşında dil gelişimi gayet iyi sıkmayın canınızı saatlerce koymuyosunuz önüne ekrandan sonra bol bol konuşun ilgilenin birşey olmaz