ezgicnts Piyanolu oyun halısı, anakucagina koyuyorum sallanıyor, muzik açıyorum, ilahi açıyoruz ,su matı aldım tummy time yapıyoruz , bebek şarkıları açıyoruz ,pop şarkılar açıyoruz. Benimde bebegim 4.5 aylik TV den anladıkları yok bence boşuna hem gözlerini yormayın hemde alıştırmayın bırakın işiniz gücünüz kalsin bebegiz ile ilgilenin . Uyuduğu vakit yapın işlerinizi kendinizi yormayın zaman çabuk geçiyor bu günlerini ararsınız
Veee biz tabiki booll booll geziyoruz. Avm , carsi pazar , abisinin okuluna gidip geliyoruz benim oğlum maşallah algısı cok açık bence bebegi dış uyaranlara maruz bırakın. Çevresini tanısın, kuş seslerini duysun , etrafındakileri izlesin benim cok hoşuma gidiyor mesela okula götürüyorum çocukları inceliyor gülüyor maşallah bence ekrana maruz birakmaktansa alın bebeğinizi disari çıkın kısa yürüyüşler yapın, parktaki çocukları izleyin, cafeye gidin kahve icin oda otursun izlesin. Biz doğduğundan beri disaridayiz. Ve ilk oglumla suanki bebegimin arasında cok fark var onu hiçbir yere goturememistim.