Deletedmom2987 öyle tabikide biri de çıksın desin ki ben yakıyorum yaktığım içinde bu kadar para geliyo desin evimin içi buz gibi battaniye yorganla Oturuyoz ama boştan yere de para ödüyoruz yönetime gittik şikayet etmeye kadın camlarınız kötü bant yapıştırın silikon çekin vanalarınız bozuktur bilmem ne gerçekten toki pin pişmanlık kira için oturmaya asla TOKİ’ye gitmeyin insana geçiriyorlar bildiğin