Susamtanesimoms 5500 tl fatura geldi nereye düşüp bayılayım 😅 40 45 arası yaktık bu ay bazı odalarım kısık diğerleri açık yerden ısıtma 110 m² ev ☄️🔥 Gecen ayda 35deydi o zamanda 3000tl gelmişti 🫣
Pamukhanim_ Susamtanesimoms 45-50 de yakıyoruz 3.800 gelmişti 8 şubat fatura tarihî kaç gelir bakalım
neolmusyaani Susamtanesimoms bende gecen bayilacaktm aynı derecede yakiyorz sizin gibi ama 5 bin gelmiş yarısı devlet ödemeli 2. 850 odeyecekmisiz
SevimliHayaletCasper Susamtanesimoms 145 m² eve 2900 tl fatura geldi eşim söylemedik laf bırakmadı ben nereye bayılayım 😄 termostatınız yok mu
Susamtanesimoms SevimliHayaletCasper ayyyy o ne güzel fiyat ne laf diyor ona ya yok ya termostat önerir misiniz tasarruflu diye duydum ama mesela benim oda ölçerim var o işe yaramazmı ısımız sabit sonucta
Susamtanesimoms senaduruu ayy bu nasıl oluyor ben o derecede yaksam 30bin öderim herhalde hangi şehir
rana0234 metemom_ sözde fatura sonunda dip not yazmışlar,gel gör ki öyle birşey yok.Bindiren bildirmiş
emosss__ Bize 10 geldi devlet desteği ile 7 bin küsüre düştü 40 ta yakıyoruz ve ev soğuk iki kat giyiniyoruz siz düşünün. Sıcak bir şehirdeyiz yağmur bile görmedik neredeyse
gulsimacansu58 Bende 45 de bazen de 47 de falan yaktım 3654 tl gelmiş yarısı devlet ödemeli biz 1900 küsür ödeyeceğiz bu faturaları görünce şükrettim bizimkine
rana0234 Susamtanesimoms 3 petek yakıyorum+70 derecede.Ev morg gibi ve şırıl şırıl damliyor.Tum bunlara rağmen 6500 fatura geldi.Bu sadece doğalgaz faturası tabi.
Minigim38 Susamtanesimoms 100 m2 45 de yanıyor 4500 geldi ocak ayı şimdi 50 de yanıyor alt katta suriyeliler oturuyor yakmıyorlar yerler buz gibi oluyor