Bize 1800 geliyor yerden ısıtmalı ama apartmanımızda güzel bir yalıtım var sadece mutfak ve oturma odası açık ona rağmen gece yorganla üstümüzü ortemiyiruz 38’de yanmasına rağmen. Altım üstüm yanım hepsi yakıyor biz çok yakamıyoruz evde durulmuyor yoksa tişörtle vs geziyoruz evde hala kazakla durulmuyor. Ama her sabah 8’den 10-11’e kadar tüm evi havalandırıyorum