durubebek_ mabellaa bende öyle umarım geberir en agır cezayı alır kim bilir görünmeyen kaç bebeğe böyle davrandı vicdansız ahlaksız
Orenda_ durubebek_ Küçücük bir beden ne yapmış olabilir de bu kadar vahşilesebilirler, hayvanları sevdiğimden daha çok sevmeye başladım artık
durubebek_ Orenda_ böyleleri sebepsiz saldırgan işte vahşi acımasız ne denilebilir ki en agır şeyleri yaşasın en agır cezayı alsın inşallah
Femme1 durubebek_ allah hepımızı hayırlı allah korkusu olan merhametlı ınsanlar ıle karsılastırsın böylelerıde gebersın . vallahı idam etsınler bazen gelse de pisliklerden kurtulsak demıyor değilim
serifeblt durubebek_ Benimde bebeğim 3 gün kaldı aklıma direk acaba geldi. Allahım böyle vicdansız pisliklerin belasını versin İnşallah içimden öyle şeyler geçirdim ki keşke karşımda olsada el kadar bebeğe yaptığı şeyin bin mislini yapabilseydim ona…
durubebek_ serifeblt keşke keşke inşallah en agır şeyleri yaşar en agır cezaları alır vicdansız bişey umarım bunun gibi çok yoktur
Orenda_ durubebek_ Bizim adalet sistemi biraz yavaş ilerliyor, suçlular hiçbir şekilde gerekli cezaya çarptırılmıyor.Sanmıyorum ama inşallah
Femme1 durubebek_ insanımızda da iş yok. valla bak. herkes bi ayaklansa bu kadının yanına kar kalmasın ya bu durum. 3 gun sonra unutulucak gıdıcek . benım üzümtüm böyleyse annesı babası ailesı kim bilir ne halde tahmın edemıyorum
durubebek_ Femme1 aynen öyle tepkilerin gösterilmesi lazım ama herkes o kadar suskun sakinki kendi başına gelmeden hepimizin ayaklanması laızm
Rabia_annesi durubebek_ Allah belasını versin o pisliğin bide kafasına vuruyor onun kafasında ne var daha küçücük bunları işinden men edilir inşallah keşke daha fazla hapis olsa 3 yıl az olmuş
durubebek_ Orenda_ aynen öyle sessizce her şeye alıştırıyorlar hiç büyük tepkiler almadı bile ya da ben görmedim paylaşım dışında ekstra bir sey yok
Orenda_ durubebek_ Tek yapabildiğimiz bu değil mi zaten başka bir yerde olsa herkes ayaklanır, herşeye susalım onu istiyorlar
esraomer3322 miran69_ aynı sizin gibi bende çıldırdım çığlık atmak istedim o kadını elime verseler eziyet ede ede mahvederim dedim artık yoğun bakımlara böyle yerlere kamera konulması lazım aileler canlı izleyebilmeli
durubebek_ Orenda_ aynen ama bence elimde yetki olan ya da böyle büyük toplulukların yönlendirmesi gerek bence büyük tepkiler belki bir seyleri biraz değiştirir
durubebek_ Orenda_ katılıyprum keşke herkes duyarlı olsa biraz bazılarının başına gelmeden anlamıyorlar sanırım
082018 durubebek_ her mesleğin kötüsü var elbet ama bu çok farklı ya. Allahım çocuklarımızı iyi insanlarla karşılaştırsın