durubebek_ çünkü çoğunlukla insanlar ‘artık ben bu işi yaparım bana uygundur’ diyerek hareket etmiyor. Hangi işi yaparsam açıkta kalmam diyerek harekete geçiyor. İşlerini sevmedikleri için; her şekilde tahammülsüz olup gerekli sabrı ve özveriyi göstermiyorlar.
Eğitim adı başlığında vasıfsız insan yetiştirirlerse; kalifiyeli, vicdan sahibi, sorumluluk bilincinde kişiler olmadıkları için bu ve benzeri durumlar tabii ki de kaçınılmaz olacak..