durubebek_ Benim kızımda küvezde 11 gün kalmıştı ve hep aklımda acaba orada nasıl davranıyorlar diye kendimi yiyordum. Süt götürünce kızımı da görmeye geçiyordum hemşireler gayet sakin duruyorlardı minik kuş diye sesleniyorlardı içim biraz o hallerini gorunce rahat ediyordu. O videoyu gördükten sonra o kadar kötü etkilendim ki. Allah o hemşireyi bildiği gibi yapsın küçücük yavrudan ne istedin ne günahı var yavrunun. İnanın artık kimseye güvenilmiyor. En kötüsü de bizim ülkemizde adalet denen şey yoktur, bu yüzden suçlar daha rahat işleniyor, herkes elini kolunu sallayarak geziyor.