yesimiran Hiçbir yan etki yaşamadık biz, ateş bile olmadı. Ama her bebek aynı olmuyor tabii, zorunlu aşılarda yan etki yaşayanlar da oluyor. Çok haklısınız keşke devlet karşılasa, en azından bir kısmını filan destek olarak karşılasa çok iyi olur, imkanı olmayıp yaptıramayan vardır eminim.