yesimiran mamaisqueen içeriklerini araştırdım yapanları öneriliyormu onları araştırdım karşıma hep olumsuz şeyler çıktı
mamaisqueen yesimiran içeriklerinin kötü olduğunu söyleyenler kaynak gösterebilir mi lütfen bizde bilinçlenelim😌
badeada yesimiran merhabalar,rotayı 3-5. ayında yaptırdım. Bexseroyu da 5-8.ayda yaptırdım diye hatırlıyorum.13. Ayında da Nimenrix yaptıracağım.Kuzenim doktor bunları kesin yaptırıyorsun demişti
yasemin0000 yesimiran geç kalmıştık çünkü rota belli bir süreye kadar yapılıyor. Menenjiti de 9.ayda yaptırdık 2. Doz 1 yasında olacak