yesimiran rota virüsünü kardeşim küçükken geçirdi 3 yaşlarındaydı kreşe başlamıştı ordan bulaştı. Ve o kadar kötü geçirdiki 10 güne yakın hastahanede yattı ishal kusma vs mahvoldu yavrucak. Aklımdan gitmiyor o anları hiç o yüzden bebeğim doğduktan sonra rota aşısını yaptırdım. Sadece 1 hafta hafif ishall oldu hijyene dikkat etmek gerekiyor. Bana da bulaştı çünkü dikkat etsemde. Menenjit aşılarınıda 11 aylık şuan yaptıramadım son üç aydır sürekli hasta oldu bebeğim. 1 yaş aşısını bekliyorum ondan sonra yapıcaz . Bilmiyorum iyi mi kötü mü yapıyoruz, ama ülkede artan hastalıklar , mülteci sayısı vs bunlar göz önünde bulundurulduğunda aşı yaptırmak bize daha güvenilir geldi.