Merhaba güzel anneler💖 bugün cocuk doktorumuz bize özel aşılari yaptirmamiz gerektiğini söyledi ve bi aşı takvimi oluşturdu. 3 aşı var isimleri ROTARİX- BEXERO -NİMERIX farklı aylarda farklı dozları var herneyse aranızda yaptıran varmi çoğu anne yaptırmıyormuş içerikleri kötüymüş sizce ne yapmalıyım yaptırmalımıyım yardımcı olurmusunuz.