Kız bağır diyenler hangi mağarada yaşıyor çok merak ettim. 18 aylık bebeğe ne bağırması kafayı mı yediniz? Çocuğun el kasları gelişmemiş daha dökmeden düşürmeden şişeyi tutamaması çok normal. Böyle kazalar istemiyorsanız onun erişebileceği yere koymayın.
3-4 yaşında olur da şımarıklıktan döker hadi ona sesini yükseltirsin terbiye için onu anlarım ama 18 aylık bebeğe bunu yapmak psikolojisini bozmaktan başka bir işe yaramaz. Çünkü çocuk neden halıya bir şey dökmemesi gerektiğini bile bilmiyor sadece korkuyor.