Kızlar mesela kızım hiç yerinde durmuyor sürekli haraket halinde. Geçen gün masa koltuk yerler un oldu görseldeki gibi , dün de karadut şişesine uzanarak aldı paatt dedi yere attı yetişemedim sonra korktu tabi ama ben hiç kızmadım , yaptığının yanlış olduğunu bilmesi lazım bu durumda nasıl tepki versem onu üzmeden veya hırçınlaştırmadan anlamasını sağlayabilriirm ? Ben sadece olmaz annecim bak üzülüyorum diyorum bazen sarılıyor bazen gülüyor. Biraz uzun oldu okuyup fikir vermek isteyenlere şimdiden teşekkür ederim.

