valla ben sleepy kulanıyorum 4 numara 3,5 aylık bebeğim taşma olmuyor ama sana tavsiyem belki biliyorsundur ben sonradan öğrendim de bezin kenarlarını iyice aç öyle giydir bezi daha iyi etkisini görürsün molfixte iyi aslında ama ben sleepy öneriyorum pişman değilim hiç dokusuda yumuşacık