aysekuzey benim bebiste erkel en basindan beri molfix kullanihoruz gayette memnundum 15 aylik ama 2 hafta once sunnet ettirdik pipisi iyilestikten sonra gece tasmalara basladi sol veya sag ustten tasiyor hep. Sanirim sunnet oldugu icin yukari dogru kaliyor ve oralar yogun yaptığında disari tasiyor gece kontrol ediyorum cok yaptiysa bezi degistiriyorum omceden uyanmasin diye ellemezdjm sabha kadar cok dolsa da tasmazdi