Doğduğundan beri molfix kullanıyorum hiç sorun yaşamadım ama 5 ve 6 numaralar bıktırdı beni. sürekli ustu ıslak sürekli kıyafet değişiyoruz. 5 küçük mu geliyo acaba dedim 6 ya geçtim yok o da aynı. Şu an 8 aylık 11 kiloyuz 6 numara kullanıyorum. Küçükte değil sırtına kadar çıkıyo neredeyse bez ama yine de her seferinde dışına taşıyor. Kaka da sorun yok ama sadece çiş taşıyor. Başka bez denemek istiyorum. aynı durumu yaşayan var mı