nnoktaa eylulbebesi_ aşkım blackberryler çıktığında üniversitedeydim hiç bilekberim olmadı ahdkajajahsja 😂😂😂😂 o zamanlar iphone kullanıyodum dermişim 😂😂😂
oylesinebiri__ nnoktaa kocamın eskisi 🤣🤣 ydi hala inanamıyorum insan sevdiği kıza eskisini verir mi hiç beğenmedim
Deletedmom2987 ayazs_mom babamın telefonu motorolaydı antenli bişey 96 97 seneleri 😂 sonra bir de kapaklı motorola kullandı oda çok asil duruyordu 😄
nnoktaa ayazs_mom ahahhahaha appllllaaam sen kaç yaşındasın aplllaaaam motorolayı benden başka hatırlayan çıkmaz sanıyordum 😂😂😂😂
Tugceonrdml_ nnoktaa Samsung kapaklı kameralı olanı ilk dershaneye gittiğimde almıştı babam mor renkli hâlâ saklarım duruyor .
zezelik85 İlk telefonum 2000 yılında lise 1 deyken olmuştu. Nokia 5110. Kocaman antenli bir şey ama ne mutlu olmuştum alınınca. Kick melodisi vardı onu kullanırdım,yılan oynardım. Arkadaşlarımıza aklımdasın anlamında çağrı atardık. Bir msj 2 kontördü.
nnoktaa zezelik85 kız sen ben misin? Şu ah resmen zihnimde kick çalıyor ben de onu kullanıyordum şuraya ses atma özelliği olsaydı mırıldanırdım melodisini. Di didi dik dik diiiii
Deletedmom2987 nnoktaa ya şimdiki telefonlar çok dandik gerçekten nokia kaliteli sağlam telefonlar üretiyordu harcandı piyasada biri de motorola
nnoktaa Deletedmom2987 ee çünkü artık ticaret olarak üretiliyor. Bak iphonelara. Her sene adamlar bi üst seviye telefon çıkarıyor. Telefonun düşükse güncellemeyi kaldırmıyor telefon 😂
nnoktaa Deletedmom2987 heralldeeee zenginlerin evinde olurdu bu telefonlardan elinde telsizle her yere giderlerdi ahdkahhshs
MamaUygarVibes nnoktaa 2011 yılında liseye geçtim diye İPhone 4 almıştı ailem hediye olarak. İlk telefonum 😄✨
tgcyi nnoktaa benimde yasim ciksin senesini hatirlamiyorum ama orta sonda alinmisti Nokia 3315 😂 tuslari birlesik mint yesili bi telefondu.