zarifhanim nnoktaa ortaokuldayken kızaklı samsung e250lere çok özenirdim. Sınıfta sadece bir iki kişide tek vardı, çok havalıydı o zamanlar ama lise sona kadar telefonum olmadı. İlk telefonumu 2012 senesinde aldım. Samsung Galaxy Young 🥲
masal_ece nnoktaa Samsung 7 s (2018) benimde çok havalıydı ve güzeldi okula ilk götürdüğüm gün yere düştü camı kırılmıştı hevesim kursağımda kalmıştı 😀🫣
ysmn120 masal_ece sonra çok telefon degıstırdım çünkü çok tuşlu vardı ışıklı vardı Renklı vardı e250 vardı kapaklı vardı televizyonlu bıle vardı antenı vardı shahaha 😀😀
myangelson nnoktaa kız ben kullandığım telefonun modelini bilmiyorum ki 😂 Nokia ydi da turuncuydu rengi hatta 😄 ortaokula gidiyordum sene 2007 falandır herhalde 🦥 bu arada abimden bana gecmisti direk bana alınmadı 😂 Şimdi baktım Nokia 1100 mış 😄
mutlu27 Ben lise sonda 2017 de herkes dokunmatik alirken ben tuşlu telefon istemistim . Kullanmak icin degil haberlesmek icindi sadece 🤣 isminide markasinida bilmem
durbakalim nnoktaa ilk telefonumu halam almıştı kuzenimle bana aynı model Nokia 2600 dı.Sanırım 2005-2006 falandı ortaokuldaydım.
myavocado nnoktaa Ssjdjdjdj ben de teknolojiye 5110 ile adım atanlardanım 😂 parlak kırmızı bir kapağı vardı, aşırı havalı buluyordum 😂. Ama fena halde yaşımızı açık ettin 😒
nnoktaa myavocado ahahahahhaha kesinlikle modelleri okudukça vay arkadaş teknolojiye doğmuş insanlar diyorum😂 neyse sarılalım sıkı sıkı bebeğim yaşasın 5110 kardeşliği 😂😂😂
Deletedmom2987 nnoktaa ya şimdiki telefonlar çok dandik gerçekten nokia kaliteli sağlam telefonlar üretiyordu harcandı piyasada biri de motorola
Nsrn1 nnoktaa benim ilk kullandığım telefon 2008de 8.sınıfta dersaneye giderken annemin olan nokia 1110 du. Şahsıma alınan telefon 2010da nokia 6300 dı aşıktım telefonuma 😄 hâlâ daha çok severim çok güzel bir telefondu
nnoktaa eylulbebesi_ aşkım blackberryler çıktığında üniversitedeydim hiç bilekberim olmadı ahdkajajahsja 😂😂😂😂 o zamanlar iphone kullanıyodum dermişim 😂😂😂