Hadi yaşımız belli olsun 😂 ilk kullandığınız cep telefonu neydi? Benim ilk telefonum lise hazırlıkta oldu. Sene 2000 😂 Nokia 5110’um vardı. Kapaklarını değiştirirdik çok havalı dururdu. En büyük olayımız yılan oynamaktı 😂 bir de şekilli şüküllü mesajlarımız olurdu.
(-.-)