nnoktaa 3310 ilk kullandım babamin Motorola bir telefonu vardı sim kartı çıkartmadan disiyla birlikte içine sokuyordu kredi kartı boyutundaydı sonra anteni vardı telsiz gibi konuşurken onu aciyordu falan sonra 5110 a geçmişti bana da 3310 almıştı sonra samsungun o kizakli modelini kullandım e250 miydi neydi