anonimsi bu da aslında gaz ve kabızlık yapmayan bir mama ama sma comfort kullanırken ben hiç yeşil kaka ve iğrenç koku sorunu yaşamamıştım. Yani öyle bir kokuyor ki çocuğumun kakası çöp kutusunun bile yanına yaklaşılmıyor abartmıyorum. Bide karşılaştırırsanız demir vs değerleri diğer mamalara göre bir tık yüksek. Zaten o yüzden yeşil kaka yaptığını söylüyorlar. Biz devam ediyoruz kullanmaya şimdilik