busracim_ Benim bebeğimde 5 aylık mamanın tadını sevemedi anne sütüne alışmış. Ben uykuda başladım vermeye. Anne sütü ve mamayı karıştırıp veriyorum araştırdım karıştırılır yazıyor karıştıran var mı?
ppmerlina busracim_ ikisinin de ısısı aynı derecede olduğu zaman evet. Yani biri sıcak biri soğuk olmamalıymış
dursunderin busracim_ evet anne sütünde canlı antikorlar oldugu için mamayla karışsada yararı aynıymış ingilterede yaşıyoruz ebe öyle söyledi chat gbt yede sorun isterseniz
alparslanerdogan Bebeğim 8,5 aylık Sma veriyorum malum olaylardan değiştirmeyi düşünüyorum ancak hiç cesaret edemiyorum Hipp kabız oldu ve çok kusuyordu aptamil de bilmiyorum neden alerjik reaksiyonlar oluştur bebelac mı kullansam bilmiyorum ek gıda ile arası da yok 🥲
inci44_ Benim bebeğim 2 aylık bende mama ile besliyorum sma ile başladık ama haberlerden sonra içime sinmedi 3 gündür golden goat kullanıyorum kustuğu zaman çok ağır bir koku oluştu normal mi bilemedim aranızda böyle olan var mı?
Selin92 inci44_ evet bende sma optiprodan sonra golden goat aldım bebeğim kusuyor baya kusunca da çok fena kokuyor üstü başı günde kaç kez üst değiştiriyoruz yine sma aldık koduna bakarak içimde şüphe var ama bir türlü uygun mama bulamadım
elisaelaa hamcokelek33 merhaba ne kadar zaman oldu geçeli ben 1 hafta oldu sma dan Aptamile gectık alerji oldu bebeğim kabardı vücudu 😭
hamcokelek33 elisaelaa 11 gün oldu, bizde yeşil ve kötü kokulu kaka dışında bi sıkıntı yaratmadı çok şükür. Onlar da normalmiş içinde prebiyotik ve probiyotik bakteriler bulunduğundan
neslihankusdemir seda1234567 2 aylığız aptamil pronutra kullanıyoruz kilo alımında iyi severekte içiyor memnunuz gaz falanda yapmadı bizde
gokcesmom_ utkumantar 1 sene önce Aptamil kullanmıştık doğduğu zaman, ilk 2 hafta bebeğimde aşırı derecede gaz yaptı ne uykusu kaldı çocuğum gazdan mahvolmuştu, meğer mamadanmış, kutuyu yarıda attım çöpe 😏 sonra sma comforta geçtik çok rahatlamıştı
shi seda1234567 ben sma kullandım çokta güzel yaradı kızıma pofidik pofidikti emiyorduda aynı zamanda 6 aylıkken 9 kiloydu maşallah diyim
cckk seda1234567 aynı durum bendede oldu anne sütüne alıştıklari için mama reddi oluyor o yüzden sütünüzu artırmak için damla içecek çaylar vs içmemenizi öneririm ve tabiiki uyku dinlenme 🫶🏻 ek gıda süreciniz de başlamıştır zaten sıkıntı etmenize gerek yok stres de azaltır öyle düşünmeyin
seda1234567 cckk işte analık bu olsa gerek çocuğum doymuyor mu diye düşünmekten her yolu deniyoruz bizim de yurt dışındaki anneler gibi poşet poşet sütümüz olsa nolurdu😂
Badeninannesi_35 Kızlar nolur bana çare bulun meme+mama şeklinde ilerliyoduk iyi kötü emiyodu emmedimi mama veriyodum çok güzel içiyodu 2 ayına kadar şuan 2 aylığız 3 4 gündür zor emziriyorum mamayı hiç almıyo diliyle itiyo neden olabilir sizce napmam lazım kafayı yicem artık
seda1234567 Badeninannesi_35 Allah kolaylık versin bebeklerde bazen meme reddi olabiliyor ama birkaç güne düzeliyor yani benim öyle olmuştu içmediği zaman zorlamasanız acıktığında almaz mı memeyi bazen istediği akışta gelmeyince de reddediyorlar sağıp biberonla vermeyi denediniz mi
utkumantar gokcesmom_ normal mamalarını bilmiyorum biz hep alerjik mamasını kullandık Aptamil in 😅şükür hiç bi sorun yaşamadık
sevval2 seda1234567 merhabalar bebeğime ilk olarak Bebelac başlamıştım aşır derece de gaz yaptı daha sonra Aptamil kullandım bir de Bebelac gold kullandık bazen Aptamil bazen Bebelac gold alıyordum ikisinden de memnun kalmıştım kilo alımı da gayet güzel gitmişti