gokcesmom_ nilinannesiiiiiii evet sadece mama kullandığımızda güzel kilo aldırıyor ama ben öyle çok kullanmıyodum çok kilo almasın diye,ek gıdaya geçince bayağı azalttık. Sma comfort ve optipro 1de var sıkıntı. Ben 2 kullandığım için 2 numarada bişey yok
aleynanaz gokcesmom_ bizde 6 ayı bitirdik ve iki numaraya gecicez hiç bir mama bulamadım hangisini vericegimi bilmiyorum
busrazerya Bebeğim 2 aylık ilk sma ile başladım kabızlık yaptı ve malum olaydan dolayı bıraktık 5 6 gündür golden goat kullanıyoruz ama dışkıda koku ve sıvı geliyor birde azda olsa fışkırır tarzda kusmaları oluyor. Aptamil yada hipp hangi mama önerirsiniz
iliovasilemaa busrazerya şuan hangi mamayı kullanıyorsunuz acaba ve ne durumdasınız bizde mama arayışındayız