sonnenchein ya ben cok uzatmayi dusunmuyorum aslinda. Benim saclarim kisa mesela onun da sacini kendimin ki gibi kisa yapacagim anne kiz ayni sac 😁 ama şu dik dik durma olayi biraz canimi sıkmıştı. Çok karişık ya saçları neresi nereye tarayacagimi şaşırdım. Bizim saçların mesela bi düzeni var napsak aynı yerden ayrılır oturur saç yani. O duzene gelene kadar baya zamani var desene. 😄 Erkekler cok rahat ya bu konuda. Kes hepsi birlikde uzasin diyorlar ama kiyamiyorum ya dalgali yukari kalkiyo ama tarayinca ustleri uzun uzun. Yaşına kadar saçı uzamaz diye kiyamiyorum. Ben mesela annem hep erkek saci gibi yapiyordu sacimi kucukken. Fotograflara bakinca uzuluyordum neden dogum gunumde sacim boyle diye 😄 ona aynisini yasatamam ya uzulurse uzulurum ben de