ZeydsMom benim kızımınn da dik dediğiniz gibi önler yatık ama tepe noktası lülük gibi sanırım dönemecinden dolayı ya da eskilerin dediği gibi dik saçlı çocuk aksi olur derler ya ondan da olabilir sjsjsj😆 5 aylık benim bebeğim ama baya uzun saçlı doğdu doğduğunda bile bağlayabiliyordum şimdi ise ben 3 noktadan bağlıyorum en azından daha derli toplu