Kız bebek anneleri koşuun. Kızım 8 aylık olmak üzere ve saçları çok garip geliyor bana. Uzuyor ama karışık sanki. İlk çocuğum erkek olduğundan kafam karışıyo onun saçlarını kesiyorduk ve erkek saçı da zaten malum az oluyordu böyle uzatmıyordum kesiyorduk falan. . Kızdan beklentim çok olmuş galiba 😄 ya Karışık önden kahküller,yanlar var ama beni şaşırtan saçlar hep yukarıda. Yani böyle bizim gibi durmuyoki. 😄 Bi aşağı dursa uzun uzun saçları var ama hep dik dik kalıyor tepe kısmı. Bu saçlar ne zaman aşağıya yatıyo? 🤣 Özel birşey yapmama gerek var mı? Mesela nasıl tarakla tarıyordunuz uzun olunca kıyamıyorum. Hangi tarak iyi ve saçlarını kırmaz ,incitmez kafasını?