heymama0 Tutsun da dışarda tutsun en azından,bu gidişle ek gıdaya geçene kadar dışarı cikamayacagim.Benim de ilk hafta sarılık için mama vermiştim biberonu tuttu,hatta şimdi biberon başlığını boş versen tutuyor ama emzik midesini bulandırıyor tutmuyor