seherkrktk02 ayy doğduğunda vermiştim hastanede, sonra evde vermedim pek uyanık kalmıyordu emip uyuyordu diye, sonra uyanıklık süresi arttıkça vermeye çalıştım almamıştı en son 4. aya girerken ellerini böyle çok emmeye başlamıştı ben de tekrar denemek istedim hemencecik aldı 1 aydır uykuya geçişte dışarıda aşılarında çok çok çok rahatlattı bizi öyle de deneyebilirsin canım