Philips avent aldım ve doğduğundan beei asla almadı öğürdü, kustu. Ara ara teklif ettim ama asla almadı. İşe başlayacağım artık memede uyuyor kv bakacak en azında emzikle de uyur dedim. 4. Ay tesadüfen yine verdim ve tuttu. Sadece uykuya geçişte veriyorum gün içinde vermiyorum.