anne36 inanın aslında kıskandıkları kardeşleri değil anne ve babaları aslında .. dengeyi ne kadar tutarsanız tutun illaki kıskanıyorlar .. önemli olan az hasarla atlatmak .. onu hep dahil edin her şeye ama zorlamayın .. yapmak isterse yapsın .. ne olursa olsun her gün yarım saat bile olsa sadece ona odaklı zaman geçirin .. siz ne kadar az kaygılı görünürseniz doğuma giderken o kadar rahat olurlar .. net cümleler kurun çok ayrıntı vermeyin .. hastanede 1 gece uyucam doktor amca öyle söyledi vs gibi .. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin .. amin hepimizin evlatlarını bağışlasın korusun esirgesin sevgiler 🙏🌸